نصب ایزوگام به شرایط ویژه‌ای نیازمند است و یکی از مهم‌ترین نکاتی که در هنگام اجرای ایزوگام باید به آن توجه شود، خشک بودن و تمیز بودن سطح مورد نظر است.

اگر روی سطح شما به تازگی سیمان نصب شده است و سیمان هنوز به طور کامل خشک نشده است، برای نصب ایزوگام ابتدا می‌بایست صبر کنید تا سیمان به طور کامل خشک شود و سپس کار نصب را انجام بدهید.

ایزوگام فویل دار

نصب ایزوگام روی سیمان خیس چه نتیجه‌ای دارد ؟

ایزوگام عایق رطوبتی قدرتمندی است. به همین دلیل امکان خشک شدن سیمان در زیر آن وجود ندارد و سیمان خیس علاوه بر مشکلاتی که برای ساختمان شما به همراه می‌آورد، در زمان گرمای هوا، آب آن بخار می‌شود و باعث می‌شود ایزوگام از سطح جدا شده و طبله کند.

به همین دلیل تحت هیچ شرایطی نباید ایزوگام یا هر نوع عایق رطوبتی دیگر را در زمانی که سیمان هنوز خشک نشده است، روی آن نصب نمایید.

علاوه بر این سیمان خیس به دلیل مرطوب و سرد بودن، چسبندگی کافی را ایجاد نمی‌کند و ایزوگام در زمانی که با حرارت شعله آماده‌ی چسباندن روی سطح می‌شود در برخورد با سطح خیس سیمان به آسانی از آن جدا می‌شود و نمی‌تواند وضعیت پایدار پیدا کند.

نصب ایزوگام روی سطح سیمانی

اگر قصد پوشش سطح با ایزوگام را دارید، باید پیش‌بینی‌های لازم زمانی را به عمل بیاورید. زمان لازم برای خشک شدن کامل سیمان را در نظر بگیرید و فصلی از سال را انتخاب کنید که احتمال بارش باران و مرطوب شدن مجدد سیمان به کمترین حد خود برسد. با انجام نکات گفته شده می‌توانید یک نصب با کیفیت ایزوگام را در اختیار داشته باشید که سال‌های طولانی بتواند ساختمان شما را در برابر نفوذ آب باران و برف ایمن نماید.

سفارش نصب و خرید ایزوگام

برای نصب ایزوگام روی بام و سطوح سیمان مختلف، جهت برآورد و بازدید و نصب ایزوگام با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *