اگر ایزوگام نصب شده روی بام شما آسیب دیده است و باعث چکه کردن آب یا نفوذ رطوبت به ساختمان می‌شود. برای اینکه بهترین بازخورد و کارایی را به دست آورید، اولین قدم بازدید وضعیت ایزوگام قدیمی است تا بهترین روش ترمیم آن را شناسایی و اجرا نمایید.

ایزوگام

نصب ایزوگام روی ایزوگام قدیمی

اگر ایزوگام قدیمی سوراخ شده باشد یا قسمت‌هایی از آن از سطح بام جدا شده باشد، نیازمند ترمیم است و یکی از روش‌های قابل اجرا، نصب ایزوگام روی لایه‌ی قدیمی ایزوگام است.

به طور کلی نصب دو لایه ایزوگام روی هم از نظر فنی امکان‌پذیر است ولی به دلیل اینکه باعث افزایش بار روی ساختمان می‌شود گزینه‌ی مناسبی نیست.

همچنین اگر لایه‌ی زیرین ایزوگام پوسیده باشد یا چسبندگی آن با سطح بام کاهش پیدا کرده باشد، نصب یک لایه‌ی جدید روی ایزوگام قدیمی، کارایی لازم را نخواهد داشت و لازم است ابتدا لایه‌ی قدیمی از سطح بام جدا شود.

ترمیم ایزوگام

در اغلب موارد بخش‌های محدودی از ایزوگام قدیمی آسیب می‌بیند و برای رفع مشکل می‌توان فقط بخش‌های آسیب‌دیده را با حرارت دادن از سطح جدا کرد و در همان بخش‌ها، ایزوگام جدید را نصب کرد.

علاوه بر این اگر بخش‌های کوچکی از ایزوگام قدیمی سوراخ شده باشد، می‌توان قطعات کوچک ایزوگام را در نقاط آسیب‌دیده به صورت دولایه نصب نمود.

ترمیم و تعویض ایزوگام در تهران

اگر ایزوگام قدیمی شما آسیب دیده است و قصد ترمیم یا تعویض آن را دارید، جهت مشاوره، بازدید و نصب و ترمیم ایزوگام با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *